poniedziałek, 22 czerwca 2015

Druga część.

Zgodnie z tym, co napisałam wcześniej zamieszczam tutaj więcej zdjęć. Nadal mało, ale reszta rysunków po prostu mi się gdzieś zapodziała.
Tym razem tak nie będzie, założyłam segregator. ;P

Mam nadzieję, że przez następny tydzień uda mi się wymyślić coś nowego, zawsze ktoś może podać mi propozycję na priv, email lub w komentarzu.

A teraz do rzeczy:


wysłane do mnie kiedyś z ask'a- rysowane ołówkiem
 
 



Cara Delevingne- ołówek i węgiel





Audrey i Sean Hepburn- ołówek i węgiel




Katy Perry- ołówek


I na koniec...




Kiedyś przeglądając tumblr'a napotkałam zdjęcie dziewczynki z lalką- postanowiłam ją narysować i wyrobiłam się w dwie(!) godziny, niestety oryginalne zdjęcie usunęłam. :/


To na razie tyle, mam nadzieję, że moje rysunki wam się spodobają. Za jakiś czas powrócę tu z nowymi zdjęciami. ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz