wtorek, 19 lipca 2016

Powrót.

Pierwsze, co chciałabym powiedzieć- przepraszam za długą nieobecność. Wiem, zaniedbałam bloga, miały być regularne posty i co z tego wyszło? Ponad rok przerwy!
Jednak przez ten czas dużo się działo, często też po prostu gubiłam motywację...
Tak to jest, najgorzej zabrać się do czegoś, jednak jak już się coś zacznie to trzeba to skończyć.
Teraz postaram się zamieszczać rysunki częściej, być bardziej aktywna.
A jeżeli chodzi o kontakt i zamówienia to nic się nie zmieniło ;)
Ps. jeżeli nie macie mnie na snapchacie- zapraszam: myberries00 -dodaję tam od czasu do czasu m.in. zdjęcia podczas tworzenia.

Macie tutaj dwie prace, za kolejne zabieram się jutro. Do następnego! ♥


Ten rysunek zrobiłam wczoraj- trochę się przy nim ociągałam, odchodziłam to tu to tam, skończyłam to w nocy, ale jednak jest! ☺
Kwiaty pomalowałam... szminką! Naprawdę, nie mam farbek a zwykła, czerwona szminka jest świetnym i do tego sprawdzonym zamiennikiem. Kolor nakładałam pędzelkiem od zużytego korektora pod oczy- trzeba sobie jakoś radzić. ;)

A to jest już stary rysunek, nie wiem czemu zwlekałam z zamieszczeniem tego tutaj ale lepiej późno niż wcale.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz